Χρήσιμες απαντήσεις στα ερωτήματα σας. Για οτιδήποτε περισσότερο, επικοινωνήστε μαζί μας 

Αν επιθυμώ να απουσιάσω για κάποιο διάστημα από την μονάδα η εάν χρειαστεί να μεταφερθώ σε νοσοκομείο χάνω τη θέση μου;

Όχι. Η θέση σας είναι διασφαλισμένη εκτός αν μας ενημερώσετε διαφορετικά.

Από την στιγμή της ενημέρωσης μας οτι δεν θα χρειαστείτε περεταίρω το δωμάτιο σας, μόνο τότε απελευθερώνεται.

Ποιος προμηθεύει τα φάρμακα μου στη μονάδα;

Τα συνεργαζόμενα φαρμακεία παραλαμβάνουν απευθείας από εμάς την συνταγή και φέρνουν τα φάρμακα έγκαιρα, χωρίς να χρειαστεί η δική σας απασχόληση. Εσείς το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πληρώσετε την αντίστοιχη συμμετοχή, εάν υπάρχει, όπως ακριβώς θα κάνατε και εκτός της μονάδας.

Τι γίνεται σε περίπτωση ανάγκης διακομιδής σε νοσοκομείο;

Ο ιατρός της μονάδας έρχεται σε επαφή με τους οικείους σας και ενημερώνει για τους λόγους μεταφοράς σε δημόσιο ή ιδιωτικό θεραπευτήριο.

Κατόπιν τούτου καλούμε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και με τη συνοδεία συγγενών πραγματοποιείται η μεταφορά σε νοσοκομείο. Το δωμάτιο παραμένει στην διάθεση σας μόλις επιστρέψετε.

Ποιες ιατρικές πράξεις μπορούν να γίνουν εντός της μονάδας;

Εκτός από την καθημερινή φροντίδα που παρέχεται στους φιλοξενούμενους, η παρουσία ιατρού στην διοίκηση της μονάδας επιτρέπει την διενέργεια ιατρικών πράξεων, χωρίς να απαιτείται μεταφορά σε νοσοκομείο. Ενδεικτικά αναφέρονται τοποθέτηση ορού, LEVIN, ουροκαθετήρα.

Γίνονται δεκτά όλα τα περιστατικά ανεξαρτήτως κατάστασης υγείας;

Ναι, υπό την προϋπόθεση να υπάρχει το κατάλληλο δωμάτιο.

Για βαρειά περιστατικά υπάρχει ειδική πτέρυγα, ώστε να αποφεύγεται η συγκατοίκηση στο ίδιο δωμάτιο με ηλικιωμένους που δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα υγείας.